Gå til innhold

ikm positiv el test men negativ g-test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer?mens har alltid kommet når den skal.. er småkvalm og uvel vært det i en uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Jeg testet også positivt på el test to dager før ikm og på ikm dagen. Tok en graviditetstest dagen før ikm som slo ut negativt.. så ventet jeg 2 dager og tok en ny graviditetstest som viste positivt:) Var kjempeglad:) Lykke til:)

Skrevet

for to uker siden hadde jeg positiv el test tror jeg. strekene var like i fargen men ikke veeeldig sterke, men like sterke. i går på ikm tok jeg en til og da var test streken veeeldig sterk i forhold til den andre og i dag tidlig var de like i fargen. tok g-test og i dag tidlig men den var negativ. ikm var i går etter mine beregninger men kan og være i dag eller i morra. burde jeg vente noen dager igjen og ta en ny?

jeg hadde sex i går tilfelle siden den slo ut hi hi:) min mens har alltid kommet med en mnd mellom. så håper ikek jeg har utrolig sen el denne gangen.

håper på flere svar:)

Skrevet

Man sier el testene er positive så lenge strekene er like sterke eller at kontrollstreken er sterkere enn teststreken:) Får håpe det er en spire til deg også da:) Og siden det er to uker siden du testet, så er det nok mest sannsynlig en graviditet, det var det iallefall til meg:)

Vent noen dager du, så ta en ny test:) Lykke til:)

Skrevet

el testen var ikke så sterk for to uker siden som i går he he:) i dag var den som for to uker siden. jeg håper i det lengste at kvalmen og murringene er et godt tegn:)

Skrevet

Ja, får håpe det:) Krysser alt jeg har for deg:) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...