tigergutt<3 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 føler jeg har fått mensen jeg.... Men er bare 4 uker siden fødsel så det var vel litt tidlig?
Holly❄️ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 fikk mensen ca 4 uker etter fødsel.. begge gangene:P
tigergutt<3 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Ja jeg driver ikke med natt amming da han sover godt. Forrige gang fikk jeg mensen etter 8 uker. Har magevondt og ryggvondt og hol het etter sjokolade akkurat som jeg pleier. Men blør litt lite, man bare ferskt blod da.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hvis du ammer så er det vel lite sannsynlig at det er mensen allerede. Jeg husker skorpe løsningen som et par timers ekstra kraftig blødning 2-3 uker etter fødsel. Men jeg har hatt sparsomme blødninger i 5 uker etter fødsel begge ganger. Første gangen fikk jeg mensen etter ca 5 mnd. Det er fem måneder etter fødsel nå, og ingen mens enda. Men det kommer nok ganske snart, for nå har lillemann begynt å sove mer om natten->mindre nattamming
Allean, Fia og lillebror Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 hmm kan jo være mensen da;) du får være ekstra påpasselig med prevansjon;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå