Gå til innhold

Eh.... hvorfor har jeg ikke funnet veien hit tidligere da?


Joikaboll@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen, velkommen:-D

Imponerende rekke med barn du har da ser jeg! Jeg var også 20 og 23 da jeg fikk mine to første, og drømmen er faktisk å kanskje få både 2 og 3 unger til etter at utdannelsen er unnagjort, altså om 4-5 års tid.

Så kanskje nicket mitt om 10 år blir Mamma*05/08/13/15/18*FERDIG!, eller noe sånt, hehe:-)

 

Vil gjerne ha mange unger om jeg bare kan få en garanti for å slippe bekkenplager deluxe ved senere graviditeter... Var ganske plaget nå sist serru... Også er det jo dette med boplass/økonomi også da.

 

Bare skravle videre du! Jeg er litt "for lite flink" til å skrive noe særlig her inne, men man har da også litt annet å gjøre om dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Om 10 vil jeg tro (håper) jeg at nicket mitt er ledig her på dib :-)

Jeg slapp ikke unna bekkenplager med noen av mine, men dem glemmes raskt :-)

Boplass og økonomi kan være en fordel å ha i orden, men alt går.

 

Jeg er forresten tidligere Joikaboll@_M_LINUS i puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være. Det er koselig her inne med andre som har barn født sammtidig som deg.

Jeg er her inne innimellom og leser og svarer.

 

Jeg har to barn enn så lenge så får vi se hva tiden viser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, er det deg ja! Da har du jo vært mye på DiB i hvert fall:-)

 

Ja, det er utrolig hvor fort man glemmer alt som har vært slitsomt! Glemte jo hvor mye styr det var med kolikken til førstemann også, enda den varte i 4 lange mnd!

Og jeg greier ikke NÅ å huske hvor vondt det faktisk var å bare gå til bussholdeplassen 200 m borti veien her, eller for ikke å snakke om å handle på butikken like ved! Så om noen år er nok alt glemt og lysten på å gå gravid igjen er der for fullt:-) Jeg har i alle fall hatt to superflotte fødsler, og jeg blir trist av å tenke på å aldri få oppleve den spenningen igjen, så det blir nok minst en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-oi oi nå ble jeg imponert og litt letta.. godt å se at det går ann.. Har bare en jeg da, men ønsket er tre, men lurer ofte på om det er mulig i hverdagen.

Har du hatt rolige barn?? vi har en liten nysgjerrig per som ikke har tid til å sove så mye, men trenger jo ikke bli slik med neste barn. Også blir kanskje jeg litt roligere og avslappa etterhvert også.. Koselig at du fant veien inn hit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg bare måtte se på denne, for det stod noen kjente tall som 94 97 og 08. Jeg har barn som er født samme år. Jeg er født i 73 og kan ikke si jeg er ferdig. Fikk ny type for 2,5 år siden og det er hans første som ble født på mai, så vi skal nok ha en til ja. Har vært veldig lite inne på disse sidene de siste 2 mndene for vi kjøpte oss hus som vi pusser opp. Nå følte jeg at jeg hadde tid til det. Velkommen skal du være, men du ha jo vært her før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Imponerende barnerekke ja:) Jeg har selv 2 barn. Gulljenta mi fra 2000 og vesle kar som kom i Mai. Syntes hoppet mellom de er alt for stort, men sånn går det når det er to pappaer. Håper på en til litt tettere, men sliter med psyken i svangerskapet og vet rett og slett ikke om jeg orker i mellom ett til. Så vi får nå bare se.

 

Velkommen skal du være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...