Mammaen til 2007jenta Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Skulle hente snuppsen min på 13mnd her forrige uke. Var ingen i garderoben, så gikk inn i lekesalen. Ser meg rundt, og for øye på henne oppe i 3 hylle i en bokreol, jeg ser at det kommer til å gå galt, men kommer for sent, og jenten faller med et brak i gulvet, ca 1,20m høyt. Personalet satt i sofaen på lekerommet, i alt var de 3voksne som satt å jattet, og 4 barn. Tror de ble litt forfjamset av at jeg plutselig sto i rommet, samtidig som hun gikk i bakken, for de så temmelig flau ut, og hun ene presterte å si "uff, er så mye styr med henne, hun klater jo over alt"- Jeg gikk ut av barnehagen den dagen med et hylende barn, og dagen etter leverte jeg henne med tidenes båveis.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde tenkt slike ting skjer. Hun vet nå att det er dumt klatre opp der. Personalet fikk nok dårlig samvittighet nok. Ikke vits gjøre noe mer ut av det syntes jeg.
dumme mamma Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Da hadde jeg tatt en prat med styrer. De skal jo passe på barna uansett om noen klatrer og andre ikke gjør det. Er jo det vi betaler for...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde blitt veldig irritert og sagt klart ifra om hva jeg mente til ped.leder (evnt på foreldresamtalen) Ja, uhell kan skje, men når det sitter 3 voksne og prater mens ett barn kommer seg opp i en reol, er ikke akseptabelt!!!
Masaili <3 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Ja, da hadde jeg jammen gått til styrer!!!! Jeg har også en klatremus, men de passer jo ekstra på henne da, så ikke nettopp noe slikt skal skje! Klart det kan skje et uhell, men kjære vene!
mamma til 2 små Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 så uproft. er det en familiebhg eller en vanlig kommunal/privat bhg? hvis det finnes en styrer ville jeg ha tatt det opp med den personen. det der skal jo ikke skje. og med den latterlige kommentaren fra hun som jobba der da.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hallo i deres egene jobber prater ikke dere med kolegaene deres? Jeg sitter ikke glor på mine 2 jenter hele tiden. I dag reiste minsten seg opp fallt. Slike ting skjer. De syntes sikkert det var veldig trist. Men desverre thats life.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Jobber i bhg selv med 30 små på en avdeling og selvfølgelig sitter vi å prater med hverandre, men vi ser da etter ungene også slik at ikke slike ting skal skje. Og 3.hylle på en reol er ikke gjort på et blunk av en på 13 mnd.... Da hadde de hatt tid til å se hva hun var i ferd med å gjøre og tatt henne vekk fra en "farlig" situasjon.
Mammaen til 2007jenta Skrevet 3. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2008 Joda, full forståelse for prat mellom kollegaer,jeg prater jo selv på jobben. Men hun er 13 mnd, og er selvfølgelig ikke gammel nok til å ta ansvar for egne handlinger. Og- det har ikke tatt henne 10sek å klatre opp til 3 hylle, aldri i verden. Dette er en kommunal barnehage, og grunnen til at det var få barn der, var at jeg hentet like etter kl 4, og de fleste barn var gått hjem for dagen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Selvfølgelig prater kollegaer sammen, men når man har betalt for å passe på barn så kan man ikke bare ta en skravlepause i ny og ne, og satse på at barna passer seg selv den tiden..! Forresten en idiotisk kommentar av den ansatte også.
Honningmelon Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Selvfølgelig kan de ansatte snakke sammen på jobb, men jobben dems er faktisk barna, og å passe på at de ikke skader seg. Og særlig vanskelig kan det vel heller ikke være når hun klatrer rett forann øynene deres. Og kommentaren var også teit. Hadde snakket med styrer.
solstråle69 Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 Jeg er absolutt ikke blåøyd når det gjelder ting som kan gå galt i bhg, og vet at det er mitt valg å sende snuppa dit - ergo må jeg regne med at ting kan skje som jeg synes er litt "på kanten". Jeg har feks ingen problemer med å takle at bleia ikke er skifta på 6 timer pga et eller annet. Men på hendelser som du beskriver her, har jeg nulltoleranse! Jeg hadde definitivt tatt det opp med styrer, og hadde nok mildt sagt vært rasende! :-)
AneB Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Skjønner ikke hvorfor alle vil snakke ("sladre til") med styrer? Er det ikke bedre å bare ta det der og da med de som er der, og som skal være ansvarlige for ungen?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde tatt det opp. Hadde vært annerledes hvis det hadde vært fullt med barn der og de hadde alle vært opptatt, men når de bare sitter å snakker sammen og det bare er 4 barn der så bør de klare å følge med. Og en unge på 13 mnd klatrer ikke opp på en reol på 5 sekunder liksom, det må jo ha tatt litt tid og da burde de ha sett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå