Gå til innhold

hva synes dere om disse navnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Markus Andrè

Chris Andrè

Nathaniel

Fillip Andreas

Lukas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et problem med Andrè. Jeg liker det bare ikke.

Alle de andre navnene er fine. Nathaniel er kanskje en tanke pretensiøst, men ikke verre enn at man lever godt med det. Fillip og Andreas ville jeg ha valgt mellom, ikke hatt sammen.

Skrevet

Likte Markus Andre og Lukas

Skrevet

Sorry, synes alle var grusomme. Det eneste som er ok var Lukas. Navn med Andrè som mellomnavn kan jeg dessverre ikke utstå....Beklager.

Skrevet

Markus Andre og Chris Andre blir alt for tilfeldig sammensatt, i tillegg til at Chris egentlig ikke er et navn i seg selv, men forkortelse for Christian, Christoffer osv.

Nathaniel er jo engelsk..

Filip Andreas passer heller ikke sammen syns jeg. Muligens bare Andreas.

Lukas er ok om han skal hete det samme som 38% av guttene i klassen!

Skrevet

Chris Andrè hørtes belastende ut. Liker ikke Andrè hverken foran eller bak. Nathaniel liker jeg heller ikke. Filip og Andreas er fine hver for seg og Lukas er helt greit, men kommer sterkest ut av alternativene.

Skrevet

hei

hehe.. ja det er vanskelig med navnevalget :)

jeg liker veldig godt Markus el Marcus,Nathaniel & Filip

men tror jeg personlig ville hatt navna for seg selv. men det er jo dere som må kjenne hva dere liker best. jeg er ikke så stor fan av dobelt-navn :)

lykke til

Skrevet

Jeg likte ingen av dem, men synes Lukas, Andreas og Markus er greie nok. Chris André hadde jeg definitivt unngått, og da er jeg diplomatisk.

Skrevet

likte kun Lukas

eller litt Nathaniel men litt tungt

Skrevet

Jeg liker ikke navnet Andre, likte Lukas best

Skrevet

Likte ingen av kombinasjonene. Markus, Andreas og Lukas er greie i seg selv. Chris Andre får jeg virkelig frysninger av. Nathaniel er jeg vant med fra barndommen, men liker ikke navne på en voksen mann.

Skrevet

Andreas er veldig fint. Jeg liker ikke Chris, men hva med Christoffer? Da blir han sikker kalt Chris.....

Skrevet

alle navnene var harry, borsett fra Lukas. (når man roper i skogen får man svar..)

Skrevet

Markus er et nyyyydelig navn!!! Men ikke med Andrè til. Fillip er også fint.

Skrevet

Markus ja, Markus André.. nei. Chris André.. nei. Nathaniel liker jeg godt. Filip ja men ikke Andreas og Lukas likte jeg godt.

Skrevet

Fillip Andreas er finest (ville skrevet Phillip, jeg da).

Markus er også fint, men ikke med Andrè bak, det blir harry.

Skrevet

Andreas kunne jeg vurdert. Resten var grusomt harry og fæle.

Skrevet

Liker disse:

Fillip Andreas

Lukas

... eller bare Andreas for seg selv..?

Skrevet

Andreas er fint :-)

Ellers så liker jeg ikke dobbeltnavn noe særlig, og navn som Nathaniel er alt for jålete for min smak.

Skrevet

Jeg beklager å måtte si det (men nå spør du jo), men Andre er et navn jeg rett og slett forbinder med white trash.

Nathaniel er finest uten h'en, Fillip Andreas er fine navn hver for seg men ikke sammen og Lukas er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...