I´m back! Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Blir så fortvilet! Har ikke komt lenger enn 16. uke, og begynner allerede å få smerter i bekkenet og nedover lårene. Hadde også bekkenløsning i forrige svangerskap. Jeg er heldigvis ikke i jobb (er student). Men kjipt likevel. Er det noen som har erfaring med god behandling mot bekkenløsning? Var hos fysioterapeut i forrige svangerskap, men det hjalp ikke nevneverdig...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 hvis det er en trøst har jeg vært aktiv sykemeldt i fire uker allerede pga bekkenet.... hadde det med min første jeg også. Håpet liksom at jeg kanskje skulle slippe det denne gangen, men neida... er i uke 14 nå, så blir et fryktelig langt svangerskap...sukk.... hjalp ikke fysio. for deg?? jeg fikk ikke noe tilbud om det forrige gang, men skal kontakte en nå.
Grigri m/3 gutter Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde bekkenproblemer på slutten av første svangerskap og de kom tilbake allerede i uke 12 denne gangen. Jeg har begynt å ta akupunktur og det hjelper litt, jeg blir mer gangfør. Jeg har også lyst å prøve osteopat, for svigermor sin sier han vet hva jeg har(bor utenlands så bekkenløsning er ikke noe leger og folk flest kjenner til) og at han kan hjelpe. Det virker som om forskjellige behandlinger hjelper på forskjellige folk, så man må nesten prøve seg frem litt og se hva som er best. Lykke til!
strikkemegihel Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Har denne ganag hatt bekkenløsning sidan ca to veker FØR eg viste eg var gravid. Er no i veke 26 og har vore ute frå jobb i over to mnd. Har prøvd fysioterapi, kiropraktor,manuellterapeut, osteopat og varmtbad. Varmtbad er det einaste som har hatt litt lindrande effekt. Skal prøve akupunktur neste veke, men har vel ikkje spesielt store forhåpningar sidan dei behandlarane eg har vore med seier det nok berre må gå sin gang. Etter sist svangerskap hadde eg god effekt av slyngetrening, så eg får nok berre vere tolmodig og vente til ungen er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå