Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Minsten ville ikke sove i natt, våknet i ett sett.. når han endelig fikk sove fikk ikke jeg sove..endte med at jeg ble liggende våken fra 2-5 i natt uten å få sove.. når jeg sovner, går det 1,5 time før han våkner igjen.. jeg sov kanskje 3 timer i natt. Så var det dagen da... stuptrøtt hele tida, følt meg helt lost.. hadde selvsagt 2 tørkestativer fulle med rene klær som måtte legges sammen og på plass, måtte sette på 2 maskiner til med klær.. måtte så støvsuge hele andre etasjen for der så det ikke ut.. Så var det middagslaging og hersens oppvask... Prøvde gå en tur for å se om det hjalp, kommer så hjem og tenkte slappe av.. men så spyr plutselig minsten først på lakenet og ene dyna i vår seng, tar så av lakenet for å hente et nytt og da gjør han det samme igjen direkte på madrassen...så må frem med skurebøtta. Går på badet for å stelle ham for natten, så kommer det masse opp igjen på baderomsgulvet samt buksa og genseren min.. han er ikke syk forresten, men kan reagere på enkelte typer mat..var en ny type middagsglass som utløste det.. Nå har endelig ungene sovnet da, og jeg har satt meg ned med en sjokolade og et glass cola. Synes jeg fortjente det!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Tro ikke du får noe empati for at du leker 50-talls husmor.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Dagen min startet med at min ett år gamle laptop gikk inn for en real kræsjlanding da jeg skulle overføre lunsjpenger til meg selv og måtte krite lunsj av kollegaene mine. Hva pc'en kommer på tør jeg ikke tenke på engang. Sorry, men jeg synes mest synd på meg selv. Herlighet, du har jo bare vært hjemme i dag! Hva er det du syter etter?
2SønnerSmå Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Det fortjener du da =) Colaen og sjokoladen altså. Skal ikke alltid være lett å ha småbarn i huset. Og til deg anonym over her... lavmåls uttalelse!! Hilsen en som kan stå for det jeg sier uten anonym knappen
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Joa, men så er vel du en av dem som bare henger hjemme og daffer hele dagen selv og har full sympati for støvsuging og oppvask;-) Ser bare ikke hele sytepoengete til HI.Javel, ungen vil ikke sove. Hva så? Hun skulle jo ikke opp klokka seks for et viktig møte heller? Og husarbeid kan faktisk utsettes en dag. Det finnes faktisk dem som takler våkne unger på natta, jobb OG husarbeid. Tydelig at HI ikke er kvinne nok for den jobben! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 50-talls husmor? Haha. Er "bare" hjemme hver dag jeg, men noen dager blir en litt frustrert.. Men det er vel en dib-lov mot det også. 3 timers søvn gjør at en kanskje blir litt lettere frustrert også da..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Makan til hetsing bare fordi en finner på å skrive et innlegg i litt frustrasjon.. Herregud.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Aldri hatt en dårlig dag da alt bare føles uoverkommelig, selv den minste ting? Godt å være perfekt ja.
Gidder ikke! Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Ja, det er latterlig. Jeg blir helt knekt av å sove 3 timer en hel natt, da kommer mammaen fra helvete fram i meg! Skjønner godt at du er sliten jeg. Samme om man skal i et møte kl 8 eller være hjemme med en unge da. Nyt sjokoladen og colaen din du, legg deg tidlig og sats på en god natt søvn=)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 jeg signerer! Skrev oppgave til klokka to i natt, ferdig med oppgaven. Skulle lage backup, men akkurat i det jeg holder på med det slår plutselig maskinen seg av (helt ny data btw) Holder på en halvtime, da slår den seg plutselig på igjen som om alt skulle være greit. Prøver å gjennopprette dokumentet, viser seg at jeg siste times arbeid er borte (siden jeg tok backup sist) en time da jeg har vært veldig produktiv, FAAAEN, sitter oppe til klokka fire og skriver på nytt. Legger meg klokka fire. Ti over fire våkner dattern min og skriker bloody murder, en times uforklarlig hyling (vi oppdaget at hun hadde fått en hjørnetann i løpet av natten i dag tidlig) jenta sovner litt over fem, jeg legger meg. Klokka seks våker jeg av kynnere vonde som faen. Disse holder meg oppe til jenta skal opp og i barnehagen, står opp, pakker det hun skal ha med seg, kler på, steller osv. Halv åtte drar mannen min med henne. Jeg går i dusjen. Er derfig, fryser som f. skal bare legge meg under dyna for å få litt varme i kroppen, selvsagt sovner jeg... Våker halv ti, skal i et møte klokka 10. Stresser som en gal, første som skjer da jeg kommer ut i gata er at en jævla bil kjører fobi og lager en sølepytt flodbøge, så jeg blir gjennomvåt. kommer frem akkurat i tide, får vite at han jeg skal i møte med er forsinket. Venter til kvar på ellve, får beskjed om at det viser seg at han er syk. Drar hjem, skifter til tørre klær. Ut for å nå bussen som skal gå 11:45... venter og venter og venter.... 12:20 (!) kommer bussen. "Du er sinnsykt sein" sier jeg til sjåføren" Åja" er svaret jeg får. 1245 er jeg fremme på skolen, forelesing begynner egentlig 12.15. Ubeskrivelig uinteressant og meningsløs forelesing til klokka 14:00, bussen hejm. Gå på butikken, handle til en liten aferiaknsk landsby. Kommer til kassa og skal betale, og da VIRKER IKKE kortet. Springer i banken, må bestille nytt kort og ta ut cash. Tilbake til butikken, der har de faen meg satt på plass varene. Lete fram alle varene på nytt. betale, dra med meg fire tunge handleposer hjem, kommer hjem og innser at jeg har låst meg ute!!!! Til naboen å låne verktøy, skru av hengslene på døren så jeg kommer meg inn. Sette på plass varene, henge opp døren. Springe til barnehagen, kommer dit to min før stengetid. Ungen har blitt snørrete og fått feber. Dra hjem. Når jeg kommer hjem får jeg telefon fra mannen om at bilen har streika (IGJEN!!) så han blir sen. Så er det å legge i hop klær, henge opp klær, sette på nye maskin med klesvask, vaske badet, støvsuge. Mannen kommer hjem, han lager middag kjapp middag. Vi rekker akkurat å spise, så må han stikke igjen. Kveldsstel på unge som nå virkelig har fått feber og er sutrete og lei. 19:15 unge i seng. Vaske opp etter middagen. Telefonen ringer, gråtende venninne med manne-problem. Nå er jeg ferdi å prate i telefonen og har satt meg ned med oppgave igjen. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Er forresten hjemme med en baby og en 2-åring..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 21.04: uff, det hørtes ikke ut som verdens beste dag nei..du har min sympati!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Hvis jeg hadde valget mellom å gå på jobb eller være hjemme med mine 2 barn en hel dag etter en natt med 3 timers søvn hadde jeg valgt jobben! Ingenting er så slitsomt som å være hjemme med barn. Og nei, jeg er ikke hjemmeværende (blir helt gal av å være hjemme hele dagen og bøyer meg i støvet for de som orker). Dessuten, unger som spyr gjør dagen til noe dritt uansett hva annet som er riktig eller galt den dagen. Nyt sjokoladen og colaen, er deg vel unt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå