Gå til innhold

Kan noen forklare meg hva som skjer v. en MA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hvis man har en Missed Abortion?? Merker man noe?? Jeg er litt nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ofte man ikke merker noen ting. jeg hadde en MA i uke 20 i mars08. fant det ut på ul i uke 19 at barnet var dødt. kroppen min viste ingen tegn i d hele tatt at det var noe galt.. men hvis man har en MA tidlig i svangerskapet, pleier mann og merke det med at alle gravid-symtomene bil borte, evt. smerter i magen.. er 7+0 på vei igjen nå, og skal på UL i morgen for og se om alt går som det skal med den lille denne gangen! :)

Skrevet

uff, stakkar deg. kjekt at du er gravid igjen da..

Men lurer litt jeg også ang ma...blør man viss man har MA tidlig i sv?

...og kom det ingen blod når du mistet i uke 20? (jeg mistet i 22, merket det ved at det kom mye rent frisk blod)

Skrevet

det som egentlig gjør at man kan skille en SA fra en MA, er om man begynner og blø, og om kroppen prøver og kvitte seg med det selv. en MA er jo egentlig at fosteret dør, og fortsatt blir, mens SA blør ut med en gang.. men er det en stund siden MA skjedde, og kroppen oppfatter hva som har skjedd etterhvert, begynner man jo og blø.

jeg blødde ingen verdens ting i det hele tatt før vannet gikk et døgn etter at de hadde satt igang fødsel. det var helt merkelig, og jeg ble litt skremt siden j da fødselen ble satt igang hadde gått med et dødt foster i magen i nesten to uker. ble mest redd fordi kroppen min ikke hadde vist noe tegn på at noe i d hele tatt var galt.. men denne gangen håper vi alt går bra og at vi klarer og bære fram et friskt barn! har vært på tidlig UL idag, og det var kjempe betryggende og få se det lille hjertet som banket!! alle mål var kjempe fine, og jeg er idag 7+1!! akkurat som jeg hadde beregnet selv oxo!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...