Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Og jeg forventer faktisk respekt for den meningen. Jeg er ikke dum bare fordi jeg mener motsatt av dere!
You can call me Dårris Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Respekt skal du få Håper du ikke faller utfor kanten.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer! Du er herved uopplyst :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå