Gå til innhold

Hvor mange lforskjellige leger går dere gravide til??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ul på fredag hos gynekologen min, fikk se en liten reke der inni med flott hjerteaktivitet.

Er 7+5 i dag.

Gyneklogen spurte om vi ville gå hos henne, og jordmoren som er vegg i vegg med henne. Ho skulle sjekke urin og ta blodprøver neste Ul som er om 2 uker.

Så virker som det blir god oppfølging derfra.

Spørsmåler mitt er: Skal eg gå til fastlegen i tillegg til dette?

Eller holder det med gynekolog og jordmor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Litt usikker, men tror det holder å gå til de to!

Nå er fastlegen min gynekolog da men.

En vanlig fastlege sjekker vel bare blodtrykk, urin og hevelser, og gynekolog kan vel gjøre det samme + ultralyd. Det er jo bare positivt;)

Men er ikke noe ekspert så det er jo bare å høre med jordmor når du skal dit om 2 uker:)

Lykke til!

Skrevet

Eh, går bare til fastlegen min jeg. Føler jeg har litt anna å gjøre enn å renne ned dørene til flere forskjellige ;)

Skrevet

Jeg hadde bare tenkt til å gå til fastlegen min i begynnelsen jeg også, men fant ut at hun var litt for kjapp på timene. Fikk liksom ikke pratet liksom. Så derfor ville jeg anbefale åå gå til jordmor altså. Men det er jo stoor forskjell på leger da! Noen har litt bedre tid til deg enn andre!

Skrevet

Jeg går til fastlegen og jordmor. Tror du vil få samme oppfølging om du går til gynekolog som fastlege, kanskje til og med bedre...

Skrevet

Jeg har byttet ut fastlegen med en gynekolog denne gangen, så jeg går til gynekologen og jordmor annenhver gang og er superfornøyd med det... Trenger ikke fastlegen da, gynekologen kan jo gjøre alt en allmennpraktiserende lege kan, pluss enda mer :-)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.

Var det eg trodde ja, at det holdt med gynekolog og jordmor.

Men greit å sjekke i tilfelle eg måtte bestille time til fastlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...