Gå til innhold

blir aldri tilfredstilt ved sex av sambo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han putter den inn eller man kan jo si presser den forsiktig inn fordi jeg er tørr..virker ikke som at han forstår at det er det jeg får vondt av under samleie,han spør liksom er det vondt nå?Han tar bare på puppene mine, han har har tatt på meg nedentil 3 ganger på 3 år .Det har gått for meg ca 5 ganger på 4 år og da tar jeg meg selv der nede mens vi holder på.Er dette vanlig?Føler nesten at han ikke liker og ta meg der nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ut som et elendig sexliv - og ikke noe jeg ville vært med på!

her er det heftig sex hver gang, og begge to er tilfredsstilt etterpå :) takk og lov for det! han elsker å gi oralsex, bruke dildo på meg osv osv. spriter opp litt :)

gi ham beskjed om at dette gidder du ikke!

Skrevet

Viss dere har vert sammen i 3 år bør dere jo kunne snakke sammen om dette. men du kan jo kjøpe en glidekrem da.

virker jo ikke som du gjør noe selv for å få de bedre..

Skrevet

Hvor ofte tar du på han nedentil da?

Skrevet

Han har så mye komplekser for kroppen sin, selv om han har en fin kropp og er en kjekk mann.Sier jeg noe om at jeg er misfornøyd kommer jeg ikke til å få noe som helst på lenge, han sliter innimellom med å få den opp fordi han tenker for mye.Sånn har det alltid vært.

Skrevet

Kommunikasjon er såååååå viktig!!

Ikke bare si "jeg er misfornøyd" Ingen liker jo å høre det..

Dere må gi hverandre konkrete svar. Si akkurat hvordan du liker det, å han mp gjøre det samme..

Han har sikkert ikke noe bedre sexliv enn deg..

Skrevet

Vært sammen i over 4 år.Jeg ronker og suger mer enn han gjør noe på meg, men kunne vært flinkere.Han sin blir jo som regel stiv med en gang han tar på puppene mine så.Har glidekrem men så lenge jeg ikke har blitt kåt først så gjør det vondt i starten.

Skrevet

Han sier at vi har et kjempebra sexliv og at han aldri har hatt bedre.

Skrevet

Men tilfredstiller du deg selv noen ganger..

Skrevet

Jeg skrev det lengre opp i tråden her at jeg tilfredstiller meg selv innimellom mens vi har sex og må jo sef onanere 3-4gr i uka siden det sjelden går for meg under sex.HAr sagt 2 ganger at det gjør vondt da jeg ikke er våt osv men det glemmer han tydeligvis.Frustrerende og ha det sånn.Han har vært så flau over kroppen sin at vi ikke hadde sex de første 6mnd vi var sammen fordi han ikke klarte og turte fordi han var redd for og ikke få den opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...