Gå til innhold

Pfeew!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa!

Hvordan går det med deg? Tipper du venter spent på både valp og TR :)

Det går mye bedre med meg nå. Har vært hos min første time hos akupuntør idag, og hun er bare så gira på å hjelpe meg til å bli gravid. Må nok gjøre litt av jobben selv, hehe, men hun skal prøve å få kroppen min i balanse igjen :)

Klem fra naboen som har lagt fra seg strikketøyet og tatt frem heklenåla..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeey :) Long time no see!!! Jeg har så innmari el-smerter i dag!!! Hatt ømhet siden torsdag..forventet el fredag eller lørdag..plutselig i går kveld tok det seg opp, og idag har jeg nesten hatt litt "problemer" på jobb pga stikking i siden.. :-P Vi hoppet i høyet lør+søn..så må vel trå til i dag også ;)

Sov med svømmerne innabords..og håper det gjør susen..

Nå venter jeg veeeldig på valpen!! 10 dager igjen!! Føles som en evighet!!

Hvor i syklusen er du?? Gøy med akupunktur da :D Gleder meg til å høre hvordan det går!

Vært noe på kaffebrenneriet i det siste da? :)

Skrevet

Masse smerter kan være et bra tegn! Jeg hadde masse EL-smerter når jeg var gravid:) Du får ta en runde i kveld også for sikkerhetsskyld.

Jeg var faktisk på Kaffebrenneriet igår for min obligatoriske latte. Vi er blitt stamkunder gitt!

Spennende med akupunktur ja. Skal gå to ganger til nå før EL, slik at vi skal prøve å time. Skal holde deg oppdatert :)

Nå koser jeg meg med 71 grader nord og har laaaange blikk mot kjøkkenet der jeg vet at det ligger en pose Smash. Og jeg som har har en solid økt med innebandy idag burde vel strengt tatt holdt meg unna den posen ;)

Skrevet

Jess, det må hekking til nå helt til el-smertene er borte!! :)

Jeg er også stamkunde på Kaffebrenneriet ;) Deilig med dobbel latte med ekstra melk!! Mmmm!!

Ja, du er nødt til å holde meg oppdatert!! Når blir din ikm?

Vi også koser oss med 71 grader nord. Og jeg leter etter hundeseng på nett. Måtte kjøpe meg en liten eventyrsjokolade som jeg nettopp har fortært. Hehe..

Spiller du innebandy aktivt eller??

Skrevet

Hvis du ikke finner hundeseng, kan du alltids skaffe deg en katt: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15350654&sid=xz10cbafx6vQ707217&WT.svl=Link. Hehe..

Tror min IKM blir rundt 27.-28. november. Blir spennende!

Jeg spiller kun innebandy på jobb. Har trening i arbeidstiden halvannen time hver uke, og det er kjempegøy! Tenkte jeg skulle ha som mål å trene tre ganger i uken fremover. Kjekt å ha litt ekstra magemuskler før en eventuell graviditet ;)

Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi etterhvert. Jeg ble nesten litt rørt av 71 grader nord nå. Snufs..

Klem

Skrevet

Hehe, ser du etter katt eller? :)

Ikm to uker etter meg du da.. Blir spennende!! Lykke til med akup. :)

Innebandy virker kult!! Deilig at dere kan trene i arbeidstiden! Hva jobber du med?? Jeg også prøver å trene hver uke nå slik at jeg er i god form og klar for graviditet ;)

Skrevet

Venninna mi som sendt meg annonsen. Synes jo den var ganske søt da, tross alle stavefeilene. Men tror det holder lenge med en katt på 40 kvm. Får bo her til vi blir tre..:) Jeg jobber på universitetet som saksbehandler, og er veldig fornøyd med velferdsgodene :)

Skrevet

Dere bor trangt dere også ja.. Vi bor på 45 kvm :) Bor i 1.etasje, og i dag tidlig fikk sambo en overraskelse da han stod i nettoen og drakk vann i stua.. En mann stod å lyste inn gjennom vinduet med lommelykt, men ble skremt da sambo snudde seg for å se hva som lyste inn.. Holdt på å le meg i hjel da jeg hørte om det, for det må ha vært litt av et syn for mannen :D Men, samtidig er det ikke kult at noen titter inn her i 6-7 tiden om morgenen. I sommer prøvde en mann å klatre inn soveromsvinduet vårt..da trodde jeg hjertet skulle hoppe ut av brystet mitt!

Skrevet

Hvordan går det Torshov nabo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...