Trønderpia Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Har begynt og blitt litt bekymret for dette jeg, selv om jeg kanskje ikke har noen grunn til deg. Hva om man lekker uten å merke noe av det...? Høres skummelt ut synes jeg..
mmognr2 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei! Sitter å lekker jeg, så jeg tenkte jeg skulle fortelle hvordan dette har gått hittil. Jeg våknet i går av at jeg liksom "tisset på meg" dvs at jeg kjente at det det rant. Måtte opp for å skifte og gikk på do samtidig. Hadde av og til noen sånne "skvettinger" i løpet av dagen, men ikke så store. I natt derimot kom det igjen, og i dag morges var det mye mer enn det hadde vært før. Jeg ringte føden. og de ba meg komme, men først etter noen timer etter å ha gått med bind først. De var veeeeldig skeptiske til at jeg faktisk lakk, men en undersøkelse viste at joda, det gjorde jeg. Men rier har jeg ikke fått ennå, så her går jeg å venter på at de skal komme. Kommer de ikke i løpet av noen dager så blir jeg satt igang. Så sånn er det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå