Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Har hatt 3 rier nå, men er 30 min i mellom da, så kan enda drøye en stund. Er 4 dager på overtid, håper det går raskt så det ikke blir en lang og smertefull natt.
Herkules Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Åååå så spennende, jeg får krysse fingrende for deg og blir det fødsel nå så kan du være så snill å sende over litt av fødsetøvet du får til overs:)
Gjest elissa2 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 åååååååååååååååååååå så spennende:);) masse lykke til:):) gleder meg til å høre hvordan det går:) klem elissa2
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 ønsker deg masse, masse lykke til!!! Kjenner jeg ble litt misunnelig her nå, hehe. Håper du får en flott fødsel. Send gjerne litt fødestøv hit også *klem*
:*lillefru*:har født*: Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Så spennende da, må være kjedelig å gå på overtid! Har aldri gått over & kommer aldri til å få oppleve det heller. Førstemann kom en uke før termin, 2 mann ble satt igang 3 uker før termin & det blir 3 mann og! Uansett, nok om meg, ønsker deg masse lykke til, håper at du får en fin & snarlig fødsel. klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Å så spennende:-) Kanskje du har født nå........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå