Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article357273.ece?cs1=ODcwMg==&cs2=ODMzMQ==#comments
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Synes at så lenge både mor og barn synes ammingen er greit bør ikke andre legge seg borti det. Jeg ammet selv min eldste til han var 2 år og 4,5 mnd. Da begynte han å bli som hun i repotasjen også sier hennes gutt er, veldig puppefiksert, og sov ikke hele natten selv om han ikke lenger fikk pupp om natten. Jeg fikk også mange kommentarer, mest fra venner om ammingen, selv om jeg kun ammet hjemme og helst bare i senga- morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå