Gå til innhold

dere soim har en av hver


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutt og jente, hva ville der ønsket dere om dere skulle hatt nr 3? og hvorfor. selvfølgelig det samma innerst inne, men sånn hypotetisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynte jeg først å skrive at det var det samme, men siden det ikke var svaret du var ute etter begynte jeg å skrive jente, men så ble det litt feil, så skrev jeg en tredje gang at jeg ønsket et barn med rolig lynne, men så gjør jeg egentlig ikke det heller...

 

Så jeg må holde meg til det første svaret: samma det! Hehe=)

 

Har masse fine kjoler som gjerne skulle vært brukt opp igjen da... Men også masse søte gutteklær. Kunne kanskje ønske tvillinger, et av hvert?

Skrevet

Jeg har gutt først og jente etterpå. Så om det kom en nr. 3 hadde det kanskje vært greit om det var en liten gutt til. Jeg tenker at den eldste kunne føle seg temmelig utenfor med TO småsøstre. Litt lettere om den som er alene om sitt kjønn er i midten.

 

Men strengt tatt er det det samme.

 

Ikke skal jeg ha flere heller. Tror jeg da.

Skrevet

Har faktisk ikke peiling. Får si det samme som tommage, tvillinger, en av hver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...