kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 gutt og jente, hva ville der ønsket dere om dere skulle hatt nr 3? og hvorfor. selvfølgelig det samma innerst inne, men sånn hypotetisk
Tommage♀♂ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Nå begynte jeg først å skrive at det var det samme, men siden det ikke var svaret du var ute etter begynte jeg å skrive jente, men så ble det litt feil, så skrev jeg en tredje gang at jeg ønsket et barn med rolig lynne, men så gjør jeg egentlig ikke det heller... Så jeg må holde meg til det første svaret: samma det! Hehe=) Har masse fine kjoler som gjerne skulle vært brukt opp igjen da... Men også masse søte gutteklær. Kunne kanskje ønske tvillinger, et av hvert?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg har gutt først og jente etterpå. Så om det kom en nr. 3 hadde det kanskje vært greit om det var en liten gutt til. Jeg tenker at den eldste kunne føle seg temmelig utenfor med TO småsøstre. Litt lettere om den som er alene om sitt kjønn er i midten. Men strengt tatt er det det samme. Ikke skal jeg ha flere heller. Tror jeg da.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Har faktisk ikke peiling. Får si det samme som tommage, tvillinger, en av hver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå