Gå til innhold

Kan jeg stole på testen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på minipillen for ca 24 dager siden..de to siste ukene har jeg fått mer og mer vondt i brystene og akkurat som mensmurringer i nedre del av magen.. Tok en test for ei uke siden som var negativ, og tok en ny en i dag der en det kom en svak strek på testen. Har ikke fått mensen tilbake etter pilleslutt..er jeg gravid?!?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sier jo det at en strek er en strek..Du er nok gravid:)

Skrevet

ja det sies jo;) Skal ta en ny en med morgenurin i morgen tidlig;) *håperhåper*

Skrevet

så spennende, masse gratulerer.

Skrevet

Gi oss tilbakemelding i morgen etter testen da.Du er nok gravid:)

Skrevet

Det skal jeg gjøre:) Takk for hyggelig tilbakemelding:)

Skrevet

Sååååååå glad her jeg sitter en tirsdags morgen klokken seks med min positive graviditets test forran meg!:D JEG SKAL BLI MAMMA!:)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren i magen.

Skrevet

Takk for det:) Dette blir utrolilg spennende:)

Skrevet

Jeg blir så utrolig glad av å lese alt dette.

Jeg tok nemlig 1 i går tidlig og den hadde en svak strek.. Men den var der. Tok en til i dag, den er fortsatt svak, men sterkere i dag en i går... IKM er i dag. Håper bare disse strekene er positive!

Skrevet

forresten!! Gratulerer så mye!!

Skrevet

Takk for det:) Har vært hos legen nå og virkelig fått konstantert at den lille spiren er der;) Om du hadde en mer tydelig strek i går enn i dag, så er vel sannsynligheten for at du er gravid meget stor!:) Gratulerer så mye til deg også:) Vi har en spennende tid i møte nå..

Skrevet

Ååå så morro da..Gratulerer så mye og lykke til med en voksende mage:)Skikkelig misunnelig jeg nå, håper spiren sitter snart hos meg også.

Skrevet

Ja det er helt fantastisk:) Takk og lykketil for deg også:) Gi et lite vink når det skjer noe da;)

Skrevet

Gjorde det samme som deg, dro til legen for å høre at det virkelig var sant!! Og det var det.. Hadde 3 tester med svak strek, men var redd for å være for glad.. Men det var sant... Jeg er så lykkelig!!

Skrevet

Så koselig å høre:):) Velkommen etter og gratulerer så kjempe mye! Er det ikke en deili følelse?:) Fikk du vite hvor langt du er på vei?

Skrevet

Tusen takk og håper du kommer snart etter" Vi vil oxo ha baby!;)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...