Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Etter en pause på noen mnd. så er jeg tilbake hos min elsker.. Ja, jeg er singel.. Men han vil mest sannsynlig aldri inn i noe forhold.. Men hvorofor kan jeg ikke bare klare og nyte dette? Jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold selv.. Hva stresser jeg med da? Hvorfor kan jeg ikke bare nyte den gode sexen, det gode forholdet vi har, den flørtende tonen vi har, de koselige smsene, alle de morsomme tingene vi finner på (finner på mye annet enn bare sex).. Det er som et forhold.. Vi snakker om alt osv.. Vi har bare sex med hverandre.. Hvorfor klarer jeg ikke bare å nyte dette? Hva er det med jenter meg? Er det noe med jenter generelt, eller er det bare jeg som er så rar? =P
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 tror dere gjør for mye sammen til å bare ha sex.. med mine elskere har det KUN vært sex, og bare kontakt når vi hadde lyst.. Da ble det ingen følelser eller annet tull
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Du vet at han kan være med andre jenter, om han vil. Han har ingen forpliktelser overfor deg. Og du høres ut til å ønske noe mer enn bare elsker av ham........ DET er årsaken til at du ikke nyter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå