Gå til innhold

Den maten, den maten.. Jeg bare ødelegger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynte å jobbe, å klarer virkelig ikke å få til å spise nok i løpet av dagen..

Jeg orker ikke frokost før vi drar av gårde. Men smører alltid med meg to skiver. Spiser en før jeg starter og jobbe, eller spiser begge til lunsj..

Men dette er eks. hva jeg har spist i dag. Ikke spseielt sunt, å tror det er litt lite:

Lunsj: 2 grove skiver med gulost og spesialsalami (mindre fett) og 1 tomat.

Middag: 3 polarbrød med ost, noen ritzkjeks med smør og 5 seigmenn..

Jeg følte jeg hadde spist utrolig mye i dag da, men ser nå at det kanskje ikke er så mye allikevel..

Vi pleier å ha ordentlig middag hver dag, som regel fisk, da det bare er det jeg få i lillegutt.. Men i dag ble det litt dårlig tid, så jeg måtte bare hive noe kjøttdeig på noen polarbørd, å strø litt ost på.. Men jeg kastet av kjøttdeigen da, for er ikke så glad i det. Lille fikk havregrøt, men hadde bare melk til en porsjon..

Men dagene mine består som regel av liten eller ingen frokost, lunsj og middag. Så når jeg kommer hjem fra jobb så er jeg jo så sulten å føler at jeg kan trykke i meg hele kvelden. Noe jeg ikke gjør, men stopper etter middag. Men jeg føler liksom at jeg har så mye å fylle opp etter dagen, å jeg har alltid vondt i hodet.. Gått ned 2 kg. på 1 uke.. Dette kan jo ikke være bra..

Er vant med å gå hjemme... Kanskje kommer det seg etterhvert..? Forferdelige matvaner..=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...