Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg er så sinnsykt trøtt. Førtst i ett,to tiden på dagen begynner jeg å bli rimelig oppegående. Jeg er oppe mye tidligere siden jeg har små, men går rundt som en zoombie. Så fort minste sover formiddasluren kollapser jeg på sofaen og våkner når han våkner... Legen finner ikke noe fysisk. Er det noe jeg kan ta for å ikke være så trøtt?
KaMa Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Ginseng? Frisk luft? Trening? Kosthold? Jeg har bare én liten, men pga stort sett dårlige netter i to og halvt år er jeg rimelig røken. Hadde jeg ikke fått trent tre dager i uken, så tror jeg ikke jeg hadde klart å holde meg gående hele uken gjennom..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Takk for svar;-) Trening har jeg ikke tid til.. Kostholdet kan sikkert bli litt bedre, men er ikke så nøye med meg selv. Ginseng er kanskje verdt å prøve:-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Trening har du ikke tid til?? Er ikke så nøye med deg selv?? Ikke rart du føler deg bedriten når du behandler deg selv på den måten!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Nei, hvordan skal jeg få tid til det? Jeg er alene med to, og ingen av de går i barnehage. Det med mat, prøver jeg å bli bedre på. Men har ikke noe særlig matlyst. Det vokser rett og slett i munnen (har ikke noe spiseforstyrrelser). Jeg sliter en del psykisk, så det har nok sammenheng med det. Håper det blir bedre snart ihvertfall;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå