Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 http://bp2.blogger.com/_49Nqc2HVj6k/RZQvEJ8UHRI/AAAAAAAAABM/ZfoXxmO0dp0/s1600-h/Uten+navn.bmp beklager til eieren - bare fant et godt bilde på nett.. måtte bare spørre... synes det er vanskelig og skjønne disse testene..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja, alle sammen, såvidt jeg kan se.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Eller, vent litt... hehe. Er de graviditetstester? Eller EL-tester? Hvis det siste, har jeg ikke peiling.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 er eggløsningstester.. hehe.. de er kjempevanskelig og skjønne seg på
blirjegsnartmamma Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 hvis det er EL tester, så er KANSKJE 21 positiv.. men antagelig ingen av dem.. Begge strekene må være like sterke for det.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Da vet jeg ikke. Har aldri tatt en slik test!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg liker deg , blirjegsnartmamma! Du har ofte svart på mine innlegg, og det er jge sååå glad for! Når dte er sagt , hehe.. synes disse testene er vanskelig , jeg. Synes du også? siden det ikke er lett å si om 21 er pos? Men siden den er NESTEN pos - betyr det at el er på vei??
Gjest -<<- Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Nei. (Men man kan ha hatt eggløsning likevel. Og det er trolig at test 21 er den som ligger nærmest, altså like før eller under).
Gjest Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 hei du:) Ingen av testene er positive dessverre. Håper du snart får en positiv test:)
Små Einsteins Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Nei ingen av de testene er positive, bruker de samme strimlene selv og min strek blir sterkere enn kontrollstreken med en gang når jeg har el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå