Gå til innhold

svigermor fra helvete....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skrevet ett langt innlegg her for en stund siden ang svigermor..

men nå har det virkelig toppet seg...

jeg å samboeren inviterte familien hans til oss 24.12..

dette gjorde vi i sommer sånn at de ikke skulle ha planer allerede..

men jeg å svigermor kommer jo ikke så godt overens...

i dag ringte hun min kjære og sa t de skulle faire jul med broren hennes..

og at der var en selvfølge at han og datteren skulle komme..(han har en fra før) jeg kunne feire med mamma å de....hallo....!!!!!!!!!!!

det var jo tradisjon....

kyss meg i ræven.her prøver vi og lage det koselig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff hva sier samboeren din til dette da??

Jeg hadde bedt min svigermor om å dra et hvis sted hadde hun sagt det til meg!!

Skrevet

Herremin...er så sinnsykt glad jeg kommer godt overens med min svigermor !! Din virker jo helt hjernedød!! Har ikke ord... En ting er hvis dere spør i begynnelsen av desember, men avtale i sommer og plutselig endre NÅ!!??? Spør du meg kan hun ikke være helt oppegående... voksne mennesker gjør ikke sånn. Håper ikke hun har sin sønn tvinnet rundt lillefingeren. Kanskje det er på tide sambo din tar seg en prat med sin mor. Kan ikke fortsette sånn (leste forrige innlegget ditt oxo). Svigermødre er noe for seg selv.

Skrevet

Er det da jeg skal si at svigermor er død, og det ser ut som om jeg bør være glad for det .p

Skrevet

Eh... mente hun at samboeren din skulle komme og ikke du??

Håper samboeren din gir henne beskjed.

Og du må jo bare være glad hun ikke kommer til dere, hun hadde sikkert ødelagt hele julen deres.

Skrevet

han er vel en mamma dalt...for gi henne beskjed klarer han ikke...

han er vel redd.....

er blitt min feil alt i følge han..

han føler han må velge mellom meg og sin mor...

hallo sier jeg..velge mellom svigermor og forloveden sin som i tillegg vil være 6,5mnd på v ei julaften...

da bør han velge riktig for å si det sånn...

har ikke turt og si noe til henne jeg..for hver gang vi treffer henne er hun helt kaldt og avvisende...

føler at hun heller vil ha sin gamle svigerdatter tilbalke...

orker ikke ha det sånn resten av livet...

Skrevet

glemte og si at nå vil min kjære opp til de..

de vil jo feire jul med barnebarnet sitt de å må du skjønne......sa han...!

som om ikke jeg vil feire med min kommende mann og stedatter...

Skrevet

Dette må du sette en stopper for med en gang. Ta en alvorlig prat med samboeren din, og spør han hva han hadde syntes om å sitte igjen aleine og vært uønsket på julaften!! Jeg er sjokkert!

Du skal "leve" med denne svigermoren lenge og hun blir bestemor til barnet ditt, så jeg foreslår at du gjør et oppgjør med henne nå med en gang. Og samboeren din bør tenke seg kraftig om....

Skrevet

Fy faen! :o Dette skal du ikke finne deg i! Samboeren din må jo få seg noen baller og tørre si imot mora! Hva med DEG oppi alt dette her? syns han virkelig det er rett og rimelig at du skal feire jul uten han, for å please mora si? ..Jeg er helt satt ut.. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skulle gjort om jeg var deg, men jeg tror ikke det ville blitt et pent syn. Jeg er pissed off på dine vegne...

Lykke til!

Skrevet

Du skriver: "han føler han må velge mellom meg og sin mor..." Ja, det er akkurat det han må. Og du må være den første til å fly på dør om han ikke tar det valget lett. Makan.

Skikkelig freudiandsk helvete. Ville ikke bodd i nærheten av henne etter at barnet er født, hun kommer til å ta helt kontrollen. Jeg ville ha flyttet.

Skrevet

Blei helt satt ut når jeg leste dette...!! At det går nnn å være en sånn ...! Han må jo gjerne feire jul med mora si, men da kan han liksågodt flytte inn der, for å komme hjem igjen da kunne han tatt laang fart og d*** i! Det hadde i alle fall jeg gitt klar beskjed om!

Skrevet

er det virkelig mulig å være så ekkel mot noen.. Trodde det var vanlig høflighet å be begge to jeg da.. og ikke minst at han burde sakt til henne at dere to hadde tenkt feire sammen.

Uff føler jammen med deg :( syntes skikkelig synd på deg.. det der er en skikkelig vondt sak,

håper du får en fin jul læl =) det fortjener du

Skrevet

Beklager at jeg sier det, men er du der fremdeles? Hvis situasjonen hadde vært snudd her hos oss og min mann ikke hadde svart med en gang, så hadde jeg sagt hadebra og gått...

Før vi ble gift så sa jeg til han at når vi har barnet kan vi være hos mine foreldre, og når min sønn er hos sin far så er vi hos hans foreldre.. Av den grunn at mine foreldre er de "ordentlig" besteforeldrene....

Men nå sier ikke svigers slik til oss heller. Jeg vil ha en mnd igjen til termin på julaften og har sagt til svigers at jeg ikke vil dra på hytta, som ligger på trysil, på julaften og at joggebuksa kommer til å være med... Svigers smiler og sier at de forstår det godt....

Når bf prøvde seg på å bytte jul og nyttår så sa svigers at det var ikke noe problem. fra dems side om han var med men da hadde ikke han fått vært hos mine foreldre på julaften!

Ja, jeg kan se at besteforeldre vil feire jul sammens med barnebarna sine. Men når dere har sagt i sommer at dere skulle ha det så er det for å være vanskelig at de gjør dette....

Din forlovede burde være såpass voksen at han sier klart i fra at de får velge hvor de skal være hen men at dere blir hjemme hos dere.

Hvis ikke så bør du vurdere hva du vil.... ha en mammadalt som gjør alt

mammaen sin sier og lar hun komme først eller komme deg unna!

Uansett lykke til

Skrevet

Jeg har en kamerat som har en veldig vanskelig kone- hun har nedlagt røyke- og drikkeforbud hos sine svigerforeldre når hun selv er der, blant annet (før hun og mannen fikk barn).

Samtidig har kameraten min en noget krevende mor, men han har i hvertfall baller nok til å gi moren sin klar beskjed! Han har sagt i fra til moren sin at han har valgt kona si, og det får mor bare finne seg i! Hva han og fruen diskuterer når de er hjemme hos seg selv, vet jeg ikke, og selv om jeg synes kona hans er "litt i overkant", skal han ha for at han faktisk tar konas parti! For, som han jo sier, henne har han valgt, på godt og vondt. Det kunne kanskje vært noe din mann burde lære seg? Synes det er dårlig gjort av han å ta morens side i denne saken.

Skrevet

Ærlig talt!!!! Koke koke...

Dette finner du deg ikke i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

tenkte jeg skulle ta meg en tur opp til henne i dag.....

vi bor jo bare 5 min fra hverandre...jippi...

så får se hva hun sier...

er litt spent....

jeg og samboeren kranglet i hele natt...

så nå må d ta slutt...hun skal ikke ha æren over at vi går fra hverandre iallefall....

Skrevet

Det er ikke du som skal ta kampen med din svigermor. Hva hun gjør eller sier vedkommer ikke saken, det er din mann som skal stå mellom dere. Hvis ikke får jo den feigingen det akkurat som han vil. Ikke la deg lure av slike hersketeknikker. Han er redd sin mor og sender deg i stede. Himmel og hav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...