husmus &2 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg synes det virker utrolig vanskelig å få en ultralyd uten at det skal virkelig være en god unnskyldning, er det andre som føler det slik? Jeg skal opp en tur til føden om ikke så lenge fordi jeg har sinnsykt vondt i hodet og sett stjerner tidligere dag, kombinert med mye vann i kroppen og lite liv så synes jeg det er best å få en sjekk. Jordmoren sa på telefonen at vi tar en urinprøve og ctg, men hvorfor ikke ultralyd? Det er jo det jeg vil ha for å være sikker på at alt fortsatt er bra. Jeg kommer til å mase om det, men jeg bare synes det bare er rart at det skal sitte så langt inne å få en ultralyd. Urinprøve ctg er liksom ikke nok synes jeg....
håge Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Da jeg var på føden i uke 32 for å sjekke lite liv, så tok de ctg og ultralyd. Det var standard prosedyre. Mulig de gjør det som en del av undersøkelsen, men ikke sa det.
Nagilimia Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 De sa at jeg skulle komme inn når jeg kjente lite liv i uke 30 for en ctg, men jeg fikk også ul. Kansje dem bare "glemte" å si at du får ul, eller spurte du om det på tlf? Jeg opplever ikke sykehuset i Fredrikstad slik. Jeg har vært der en gang i uke 16 også, med høy feber. Fikk ul da også. Begge gangene sa de at ul var standard prosedyre. (Jeg klaget litt over at jeg følte meg overhysterisk). Tror det ordner seg jeg Uansett om de ikke er litt vanskelige, stå på!!! Man skal stole på intuisjonen sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå