Gå til innhold

Ehh..livmoren min er SKEIV jo!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 2 gangs gravid. sist vokste livmoren på midten opp av skambeinet de..nå ligger den mot venstre!! så det godt da jeg lå på sofan idag å fikk kynnereda ble magen helt skeiv å kunne tydelig kjenne at den lå på skrå inn mor venstre (!) er det normalt da?? vet ikke om den er sånn heletiden,kanke klemme så mye da får jeg bare kynnere osv men noen som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min ligger mer mot venstre , jeg har ikke reagert på dette ...da jeg aldri har vært gravid før ! :P så er skeiv jeg og..:P

Skrevet

syns det var så rart,da må jag ta ul på venstre siden av navlen..virker litt rart.hmm.!! hehe:) livmoren er høyere nå en sist oxo på denne tiden fordi det ikke er såå lenge siden jeg var gravid å det virker litt voldsomt å skulle ha mage mest på den ene sida..men men er det normalt så er det det viktigste:)

Skrevet

Vet ikke om hele livmora mi er skeiv, men han ligger bare på venstre side iallefall. På ultralyd og legesjekk sees han bare på venstre side. Og blir "mobba" av mannen min innimellom med at magen er skikkelig vindskeiv når jeg strekker meg og sånn:p

Skrevet

hehe:) ok,men høres jo normalt ut da.. tenkte liksom at hvis det ikke var det så hadde det vært ok å vite:) vindskeiv,hehe..

Skrevet

He he... vet ikke helt om jeg ser veldig skjev ut... litt kanskje.. men her ligger mini så langt til venstre at jeg har en periode våknet på natta av at jeg har så vondt i venstre nyra at jeg holder på å begynne å grine... Den klemmer visst på nyrebekkenet... :P er bedre nå da. Som om ikke det skulle være nok å måtte opp og tisse liksom.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...