Aprilmamma Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hører mest at bekkenløsning blir verre og kommer tidligere for hvert svangerskap, men er det noen som har opplevd å slippe unna i andre svangerskap?? Fikk bekkenplager i uke 22 el 23 forrige gang. Ble da 100% sykmeldt ut svangerskapet med en gang. Er nå i uke 18 og merker ingenting ennå...lever i håpet om å slippe:-)
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 jeg fikk bekkenløsing kjempetidlig sist gang...denne gangen går det mye bedre. men er flinkere til å gå tur å ta øvelser denne gangen da...kanskje det er det som hjelper på
corleone Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde i mitt 1. og 2. (som verst) men ikke nå ) Kommet til uke 31 og har en aktiv jente på snart 2 og likevel er jeg i bedre form enn sist. Så det er håp!
flypapir Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg var veldig plaget med bl fra uke 20 i 1.svangerskap. Denne gangen forventet jeg det verste, men bekkenet er mye bedre! Tror det har sammenheng med at jeg har tatt hensyn til det helt fra startet. Jeg vet hva jeg kan gjøre og ikke gjøre i tillegg til at jeg trener hos fysioterapeut med peiling på bl og hjemme.. Håper du slipper unna denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå