Gå til innhold

Kan noen tysk?? please se hit....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg en jakke på en tysk side he-he...så fikk jeg en mail og jeg kan jo ikke noe særlig tysk....kan noen tyde det...

 

 

Hallo PM-Outdoor-Kunde,

 

Der Status Deiner Bestellung wurde geändert.

 

Anmerkungen und Kommentare zu Ihrer Bestellung: Deine Bestellung ist zur Komissionierung ans Lager weitergegeben worden.

 

Neuer Status: In Bearbeitung

Bei Fragen zu Deiner Bestellung antworte einfach auf diese eMail.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kort sagt: bestillingen din er oversendt lageret

Skrevet

Hjertelig takk :) Var redd det var noe mer info der som var viktig å få med seg, men da var det ikke det.

 

 

Da kan jeg glede meg til jakka kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...