Mamma+2 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har bestilt meg en jakke på en tysk side he-he...så fikk jeg en mail og jeg kan jo ikke noe særlig tysk....kan noen tyde det... Hallo PM-Outdoor-Kunde, Der Status Deiner Bestellung wurde geändert. Anmerkungen und Kommentare zu Ihrer Bestellung: Deine Bestellung ist zur Komissionierung ans Lager weitergegeben worden. Neuer Status: In Bearbeitung Bei Fragen zu Deiner Bestellung antworte einfach auf diese eMail.
Pysa Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 kort sagt: bestillingen din er oversendt lageret
Mamma+2 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Hjertelig takk Var redd det var noe mer info der som var viktig å få med seg, men da var det ikke det. Da kan jeg glede meg til jakka kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå