Monajenten Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Er det noe? Går det an å oversette det direkte?
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Det vanligste er vel "called" i en eller annen variant. Hvordan er setningen da?
Monajenten Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 "Det hadde vært dumt å hete..."
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 It would be foolish (evt stupid) to be called (evt named)... Hadde jeg skrevet, tror jeg :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 It would be stupid to be named
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå