en-to, lappe sko..... Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hoster opp slim og har vondt på høyre side av brystet. Skal til legen i morgen, men hva tror dere??
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hvis du i tillegg har høy feber og det gjør vondt å puste dypt så er det nok sannsynlig at du har LB.... Var i alle fall de symptomene jeg hadde når jeg hadde lungebetennelse .... Huff... det er ikke godt... ( God bedring ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå