Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Om du har bil så anbefales jeg Mormors kafe i Gamlebyen. Tar kun få minutter med bil fra byen. Evt kan du ta båt over fra byen til Gamlebyen om du har tid. Kjempekoselig sted, god mat og deilige hjemmelagde sjokolader;)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Uff, syns det er helt tragisk på cafe/restaurantfronten her i byen. Kommer litt an på hva du vil ha, men Verdensspeilet er helt ok. Ellers er Katti også et ok sted.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Ah, glemte Mormors i Gamlebyen selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 I sentrum anbefaler jeg Verdensspeilet. Men Mormors i Gamlebyen er best!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 I gågaten. Den ligger ganske nær kinoen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Ok. Er begge stedene ok steder å ha med barnevogn?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Verdensspeilet går med barnevogn. Mormors blir det verre. Katti er flott med barnevogn (midt i gågata).
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Jeg ville heller satset på Brasseri 88 eller Mar(hvis de har åpnet til lunsj) i sentrum. Verdenspeilet synes jeg egner seg best som kaffebar, det er litt småsnuskete der, men god kaffe. Katti har ELENDIG service. Ved siden av ligger Malenkij, som egner seg bedre med barnevogn. Mormors er vanligvis helt fullt ved lunsjtider. Det er IKKE lov til å ta med vogn inn, men de har rimelig og god mat. Jeg bor rett ved siden av Mormors. De har også god kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå