Nerak 2x pp Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Nå i to dager har jeg hatt helt vilt med utflod. Legger bare merke til det når jeg er på do, for da henger det 10cm ut av meg. Hva er dette for noe?? Hadde el for ca 1 uke siden...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Er du sikker på at du hadde EL for en uke siden? For det høres veldig ut som EL-slim. Hvis du er sikker på at du har hatt EL så kan det jo bety at det er en spire på vei, mange som får mye utflod da. Masse lykke til:)
Nerak 2x pp Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Tviler vel sterkt på at det er spire, men det er jo alltids lov å håpe litt. Leste sympt liste i stad., og fant at stikninger rundt halebenet var et sympt. Det har jeg jo hatt i helga. Og stakkars mannen var på kvinneklinikken i dag, og avleverte prøve..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Så spennende! Krysser fingrene for deg, masse masse lykke til:) Lykke til med svaret på prøven og, håper han har super-svømmere;)
Nerak 2x pp Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Takker for det. Er litt spennende, å få vite om det er "liv laga" eller ikke. Nå stikker det igjen gitt, men da er det vel ratt bare innbilning nå. hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå