Gjest elissa2 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 minstegutt har fått spysjuka......har dette noe å si for min del som har ei uke igjen til termin???????????????? må si dette passa dårlig å få i hus nå,når fødsel kan starte når som helst,.........
2SønnerSmå Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Nei,vil tro det skal gå greit.Veldig kjedelig å bli smittet selvfølgelig,men spysyken varer jo stort sett bare et døgn heldigvis =) Ta en tlf til føden om du er usikker =)
Stine-mora Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Huffda, ikke bra.. :-/ Har ligget med spysjuka selv nå i helga, svineri! Men jeg er bare 34+5 da.. Har vell ikke noe å si sånn egentlig, men får bare krysse fingrene for at du slipper unna.?! Du trenger jo å få samlet opp alt du kan av krefter til fødselen. En liten trøst er, at vi som har hatt det her i familien har vært SKIKKELIG dårlige i max 1døgn. Så er ikke så langvarig, heldigvis! Enn har jo som regel litt sterkere imunforsvar når man er gravid, så tvi tvi.. :-)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Trur ikkje det er farlig altså, men har ei venninne som fekk spysjuka når ho var litt over termin og det utvikla seg t magesjau og gjore til at fødselen begynte. Men ditta er nok sikkert veldig forskjellig fra person t person, så trenger ikkje skje med deg
Gjest elissa2 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 det hadde ikke vært så domt om fødslen starta sånn sett da,men sikkert lite behagelig å føde når en har spysjuka........har bare ei uke igjen til termin........ får krysse fingrer og tær for at jeg slipper unna:) tusen takk for svar jenter:)
Tonemor er blitt mamma :-) Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Kan trøste deg med at jeg spurte legen om nøyaktig det samme i dag (har spysyke i heimen her også) og hun sa at det var ubehagelig for mor, men ufarlig for barnet i magen. Får krysse fingrene og prøve unngå smitte. Vaske hendene ofte, sa legen.
Gjest elissa2 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 det var betryggende å høre:) håper vi slipper unna ....for kan nemlig tenke meg at det er ubehagelig i høygravid tilstand.....er jo fælt nok i "normal" tilstand,...
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 begge jentane mine har hatt skikkelig spysyka i mine svangerskap og jeg har aldri blitt smitta.tørka og vaska og pleia de veldig også selfølgelig.tror ikke du trenger å bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå