Blåmandag¤ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Om at en jente i klassen til datteren min var blitt forfulgt av en mann da hun gikk hjem fra skolen i dag. Han gjorde seksuelle tilnærmelser mot henne. Hun er 7 år gammel. Hva FAEN er galt med noen mennesker? Hvem gjør sånn mot små barn?!
jordbær mathilda Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja,det er helt ille!! Det var en mann som kjørte rundt skolene her og gjorde tilnærmelser til små gutter. Fikk skriv fra skolen og politiet var koplet inn! Fælt at de stakkars barna våre skal være utsatt for sånne episoder på skolveien.
Blåmandag¤ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Politiet er varslet her også, regner med å høre fra skolen i morgen. Æsj altså, møkkamenn!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Det er en av grunnene til at jeg ikke lar min 7 år gamle jente gå hjem fra skolen alene. For mange syke mnnesker der ute. Noen har kjørt rundt skolen hennes og prøvd og lokke unger inn i bilen!
Blåmandag¤ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 For noen mennesker. Æsj, æsj, æsj.
Norwegian by injection Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Uff...så skummelt! Mine jenter (snart 8 og 9) går alene til skolen....noe som ikke jeg er helt komfortabel med....men mannen min mener at jeg er overbeskyttende (vokst opp i USA, sett og hørt mye rart!)....dette er et godt eksempel på at slikt skjer i Norge også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå