Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Han fikk spysyken på fredag, kastet opp da og på lørdag. Ikke hatt diare. Og i fin form. Men vi får ikke i han mat. Eneste han har spist i dag er to biter av en kakemann og 1,5 yoghurt. Ca det samme i går og lørdag. Håper han vil ha grøt til kvelds da. Hva hadde du gjort? Han spiser jo somregel godt i barnehagen, bedre enn hjemme. Så kan det være godt for han å få gå? Eller bør jeg holde han hjemme til han spiser greit igjen? Han er jo helt frisk...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Spiste nesten full porsjon med grøt til kvelds. 20 mnd forresten
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hadde sendt han om han er pigg i morgen =0)
fox`y Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 D er vanlig å ikke ha så stor matlyst etter spysjuka. minsten til meg hadde ikke matlyst på over 1 uke.men han var i fin form å koste seg i barnehagen fordi om han ikke spiste. så ville nokk prøvd, så kan du jo ringe å høre hvordan dagen hannes er:)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Takk for svar:) Sender han da, også får jeg be de ringe meg hvis han skulle bli dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå