Gå til innhold

Hvor lenge før termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..har dere alt av klær, soveplass, stelleplass og sånn klart? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har alt klart no eg ;) har 7 veke igjen t termin :P

har våre sjukemeldt så lenge no at eg berre måtte ha nåke å gjere, så eg har laga absolutt alt klart t lille gutten kjeme :)

sikkert litt i tidligste laget, men korfor vente t rett før? Veit aldri korti dei finne ut dei vil komme t verden dissa babyane, så like grett å være klar. bedre å være tidlig ute enn å bli forsein med alt ;D

Skrevet

Fem uker igjen og har bare vasket litt klær. Oppussing på gang, så rommet er ikke ferdig, sengen er bestilt men ikke kommet og jeg må grave frem/kjøpe vinterdress etc.

Skulle gjerne vært litt mer forberedt, for jeg har tegn på tidlig fødsel (fødte en uke før sist og har lenge hatt rie-lignende smerter pluss litt blødning).

Men - det jeg skal gjøre nå er å skrive en liste med ting jeg skal ha med på føden! Regner med at det blir litt hektisk siden jeg fødte fort sist og denne gangen må vi også ordne barnevakt!

Skrevet

Er i uke 33 nå, og har alt klart.. har en gutt på 1 år og 8 mnd fra før så har jo d meste fra før av, men uansett så hadde jeg kommet til å gjort klart d meste til nå alts... slik at jeg har fått kunnet slappe av siste ukene før den store hendelsen... og heller være mer opplagt til den tiden når den kommer :)

Mangler bare hjemreiseklær til den lille, men blir vel kjøpt i de nærmeste dagene tenker jeg og så pakker jeg bag'en så den er pinade klar også... hehe.. :P

Skrevet

5 veker att til termin. Har det meste i hus - stellebordløsning, seng, vogn, klær, bilsete, osb. Har vaska det meste som trengs, men har ikkje alt heilt på plass enno. Manglar bl.a.vinterdress som tøffen kan bruka i starten, ellers er det vel ikkje så mykje meir som må gjerast...har knapt 2 veker att på jobb. Må pakka bag snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...