2gullklomper Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei.. Noen sier til meg at det ikke er nødvendig å handle voksipose/dunpose. Men ser for meg at det fortsatt er kaldt i mars/april og kansje litt mai. Men hva slags pose bør jeg kjøpe da? Eller bare bruke dyne.. Er nytt dette her, så vet ikke hva som er lurest liksom:)
sommer1 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg skal også ha i mars. Har snakket med de som selger barnevogner, og de anbefaler å ha lammeskinn i bagdelen med en god dundyne over barnet. Så kjøper jeg heller en litt større voksipose til sportsdelen. Syntes det hørtes ut som et godt råd jeg da;)
2gullklomper Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Det hørtes lurt ut ja takk for svar!
Hyacinth Bucket Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Vinterdunpose med lammeskinn i bunn. Den kan du jo bruke til neste vinter også. Om våren kan du ta ut lammeskinnet og ha på minimalt med klær på barnet. Om sommeren har de jo gjerne bare et teppe. Anbefaler Odenwälder lammy xl. Vi syns det var lettere med en hel vognpose med glidelås enn stapp, brett og knyt voksidyne. Er glad vi byttet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå