babylykke2 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Føler jeg har hold der nede som babyen ligger. .Hm rar følelse, er det babyen som beveger seg?er i uke 18
Madelene Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 har kjent babyen i over 4 uker nå.. er 20 uker på vei.. men hva mener du med hold?? kan godt være det er babyen du kjenner, men forstår ikke helt hva du mener...
babylykke2 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Takk for svar . .når jeg skriver hold mener jeg samme følelse man får i magen når man har spist for mye - og feks trener etterpå. Men er ikke i magesekken er der babyen ligger, rart det der. Er mest når jeg går jeg kjenner det.
småsmurf Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Det at du sier at du kjenner hold, har jeg også hatt, det er visst livmoren som strekker seg. Kjente ikke liv fra babyen før jeg var i uke 21 jeg, men da var det ikke tvil, kjente tydelige dunk innenfra=) Siden da har jeg kjent hver dag, det kommer nok snart=)
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Er 19 uker i morra. Har kjent småtteri nå og da i ca 2 uker. Kjennes ut som luft i magen:-) Bobler som beveger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå