becky+litjguten Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Heisann. Lurer på om det er noen her som bor langt unna pappaen/mammaen og hvordan dere da løser samvær? Hvordan ville dere eventuelt løst det dersom dere bodde i tromsø og den andre i Oslo? (med utgangspunkt i at begge to er gode omsorgspersoner) Mannen har nemlig kalt inn mor til dattera si til mekling for å få i stand en samværsavtale og vi lurer litt på hva som er "vanlig" i slike tilfeller? Barnet er 3,5 år nå. Hun har aldri bodd sammen med pappaen sin, men kjenner ham som pappa og er en trygg og tillitsfull unge. Tenkte noe ala: to uker på sommeren, annenhver jul og påske (ev hver jul, men romjul/nyttårsaften) og ellers en langhelg hver tredje mnd? Takker på forhånd for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå