Monajenten Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Keyboard. Og til bursdagen i desember får hun cd-spiller med mikrofon, i tillegg til cd'er med både musikk og fortellinger. (en del på engelsk siden onkelen hennes er engelsk.)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 X-box til gutten på 5 år:-))
lykken på jord Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 cd spiller var utrolig lurt! Eller diskman faktisk! Om det finnes enda? ellers har jeg lyst å kjøpte nintendo wii.... men tenker det kanskje er litt tullete?
Monajenten Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Ser det er flere som vurderer forskjellige spillkonsoller til barna. Alle er forskjellige, men jeg ville aldri ha kjøpt noe sånt til min 5-åring nå, syns det er alt for tidlig. Vil drøye det med sånne ting til det ikke går an å drøye det lengre.
tudelideisann Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Gjør som monajenten og kjøper keyboard! Så får vi se om poden har noe musikalsk talent! ;o)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Har utsatt det i det lengste jeg og og nå spør han om det stadig fordi de spiller alltid inn til kompisene..Han er 6 og et halv...
Monajenten Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Hihi, kanskje vi skal arrangere et dib-band? :-P
lure Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Her blir det mp3 spiller, har 4-5 timer i bil annenhver helg, så synes det er ok og gjøre bilturen litt mere ok.
Monajenten Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 Ja, jeg skjønner det da.. Datteren min blir fem nå i desember, så mye kan nok skje på 1,5 år:-) Men jeg håper å holde det unna en god stund til. Syns barna i dag begynner alt for tidlig med sånt, hva skjedde med å klatre i trær og leke uteleker?? :-(
Gjest Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Hehe ja det kan du si:)Vurderer å sette en grense på emn halv time med spill hver dag..Min elsker heldigvis å være ute også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå