Gå til innhold

Hva kjøper dere til 5/6 åringen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger noen tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keyboard.

Og til bursdagen i desember får hun cd-spiller med mikrofon, i tillegg til cd'er med både musikk og fortellinger. (en del på engelsk siden onkelen hennes er engelsk.)

Skrevet

X-box til gutten på 5 år:-))

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe nintendo ds =)

Skrevet

cd spiller var utrolig lurt!

Eller diskman faktisk! Om det finnes enda?

ellers har jeg lyst å kjøpte nintendo wii.... men tenker det kanskje er litt tullete?

Skrevet

Ser det er flere som vurderer forskjellige spillkonsoller til barna. Alle er forskjellige, men jeg ville aldri ha kjøpt noe sånt til min 5-åring nå, syns det er alt for tidlig. Vil drøye det med sånne ting til det ikke går an å drøye det lengre.

Skrevet

Gjør som monajenten og kjøper keyboard!

Så får vi se om poden har noe musikalsk talent! ;o)

Skrevet

Har utsatt det i det lengste jeg og og nå spør han om det stadig fordi de spiller alltid inn til kompisene..Han er 6 og et halv...

Skrevet

Hihi, kanskje vi skal arrangere et dib-band? :-P

Skrevet

Her blir det mp3 spiller, har 4-5 timer i bil annenhver helg, så synes det er ok og gjøre bilturen litt mere ok.

Skrevet

Ja, jeg skjønner det da.. Datteren min blir fem nå i desember, så mye kan nok skje på 1,5 år:-) Men jeg håper å holde det unna en god stund til. Syns barna i dag begynner alt for tidlig med sånt, hva skjedde med å klatre i trær og leke uteleker?? :-(

Skrevet

Hehe ja det kan du si:)Vurderer å sette en grense på emn halv time med spill hver dag..Min elsker heldigvis å være ute også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...