Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 KAN det være (bare) sunt? Lest at det trener opp lungene, men har jeg grunn til bekymring? Det er snakk om sju åtte ganger daglig, ca fire-fem timer i døgnet.. Synes synd på lille jeg.. Er det noe jeg kan gjøre? Kan det være noe galt når det er så ofte?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Det er da helt normalt? Husker at jeg til stadighet ble vekket av hikking av begge mine.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg vet ikke hva som er normalt. Når det står at "i blant kan man kjenne fosteret hikke" så jeg for meg et par ganger i uken. Håper iallefall det ikke er farlig at det er så ofte. Hadde jeg selv hikket så ofte hadde jeg begynt å lure selv.. Pågått i mange uker nå.. :/
jinte1983 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 det er ikke noe å bekymre seg for. tvert imot så er det et sunnhetstegn
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 minihikket omtrent konstant i magen min! ikke noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå