Gå til innhold

Kvaaalm :(

reserbolla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt satt ut av trøttheten og kvalmen, noen som har noen tips. Har prøvd å lage te med ingefær men er jo så kvalm at jeg ikke klarer å drikke den :P Er syv uker bare og føler nå at dette trimesteret blir veldig langt hvis det fortsetter i denne formen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at mange har god effekt av seabands som kjøpes på Apoteket. Kanskje du kunne prøve det?

Skrevet

Salt sild (godteriet), lakrisbåter, mariekjeks, ingefærnøtter og ingefærøl. Vurderer akupunktur selv... slitsomt å gå slik.

Skrevet

Takk for tipsene, var litt bekymret i starten for da var jeg så sulten og spiste hele tiden (vekten økte raskt) men det er det nå blitt en brå slutt på, er så kvalm at det begrenser seg hvor mye jeg får i meg. håper det roer seg litt da, sist gang ble det verre rundt uke ni så jeg må jo være forberedt på å henge litt over doskåla nå også men håper jeg slipper. så utrolig mye mer slitsomt andre gangen! får så dårlig samvittighet for sønnen min som har et slakt av en mor om dagen :(

Skrevet

Hei!

For meg hjelper det med eit tort knekkebrød, epler i bitar og te!! Eg et gjerne annankvar time, men ikkje slik at eg vert mett. Det er 1-2 knekkebrød om gongen. Det stiller kvalmen eit par timar. Hovudmåltida et eg som normalt (frokost, lunsj og middag). Så er det godt å drikka reint vatn. Er 9 veker i dag, og har gått to veker og vore kvalm. Kjenner meg kanskje ikkje så kvalm i dag......men DU så trøytt eg er heile tida!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...