Gå til innhold

Argh!!! Er det mulig?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... nå er jeg irritert over telefontidene på legekontorene!!! Hvorfor i huleste har de bare telefontid i 2 TIMER pr dag????? Jeg har ikke mulighet til å sitte i telefonkø når jeg er på jobb. Hvordan skal man da få bestilt seg legetime???

Først ringte jeg klinikken der jeg har gynekolog. Fikk telefonsvarer som sa at det var telefontid mellom klokka 8 og 10 (da var den fem over 10) og mellom kl 13 og 14. Men om man skulle til gyn måtte man ringe et annet nummer. Så når klokka var 13 ringte jeg det andre nummeret. Nei da hadde plutselig gynekologen telefontid mellom klokka 10 og 12!!!! ARGH!!!!!!

Da får jeg heller bruke fridagen min på torsdag til å sitte i telefonkø! Kjempegøy!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig kjipt. Men hos gyn min kan man sende melding med et spes kodeord, skriver navn og hva det gjelder, så får du en sms med tid til time ;) Genialt!

Skrevet

Må bare få gratulere!!

Husker deg fra jeg var inne på bli gravid høsten 2006!

Utrolig koselig å se at noen av de gamle sliterene faktisk har klart det!!

Det var virkelig hyggelig!

Selv har jeg vært kjempeheldig og er i gang med nr to nå.

Du husker sikkert ikke meg, måtte bare få sende en gratulasjon da jeg så navnet ditt!

Masse lykke til!

:-)

Skrevet

En del leger tar i mot både sms og bestilling via nettet. (men når jeg tenker meg om, så hadde de vel nevnt det i ventehilsenen... ?).

Men ellers pleier det vel å hjelpe å vente litt etter at de åpner, (eventuelt akkurat i det de åpner) kan vel ikke være kø hele tiden? Så jeg hadde venta en halv time, og prøvd igjen en halv time etter det hvis det er kø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...