Gå til innhold

Er det noen her som har utvidet sykbarndager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mottok godkjennelse for utvidet sykbarndager i dag, og brevet kom i mitt navn. Slik jeg leser det i brevet er det jeg som har utvidet, og ikke min samboer.... Det vil jo i såfall bety at det for det meste er meg som må være hjemme med han. Er det sånn det fungerer? Skal det ikke gå an at man deler disse dagene slik at vi kan være like mange dager hjemme?

Hmm, uansett jeg må nok ringe i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har siden datteren vår har astma. Mannen min og jeg har 20 dager hver i året.

Skrevet

Aner ikke egentlig, siden vi ikke har søkt om det enda. Har ikke brukt en eneste sykbarndag så langt.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=213178

Ut i fra dette ville jeg jo tro det skulle gjelde for begge. Så lenge begge har omsorg for barnet, så skal vel begge ha mulighet til utvidet permisjon (syktbarndager)

Skrevet

Søkte du for begge to og er samboeren din far til barna?

Her er min samboer far til barna og vi søkte om utvidet rett for begge to, og fikk ett skriv hver.

Skrevet

Jeg mener absolutt samboeren min sitt navn ble fylt ut på skjemaet (ja, han er far til barnet) for jeg mener det var kolonner for oss begge å fylle ut. Hvis ikke hadde jeg nok reagert, for da hadde jeg regnet med at det bare er jeg som skulle ha. Men kanskje hans brev kommer i morgen da.. får håpe på det. Hater å krangle med instanser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...