LilleTrilleMille Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hvordan hadde du reagert hvis du tok mannen på fersken i å se på pornofilm (uten lyd) i samme rom hvor barna lekte?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Da hadde det blitt huskestue!!!!
Mille** Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Å si at jeg hadde klikket i vinkel er en underdrivelse!
Monajenten Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde lurt på om han var psyk.....
aomeg Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Da hadde ikke han lenger hatt noe omsorgsrett.
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Da hadde jeg lurt på hvem som hadde lobotomert mannen min mens jeg var ute.
HTC Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde skrudd av filmen og latet som ingenting overfor barna (hvis de ikke spurte da hva pappa så på). Når jeg så ble alene med han ville jeg spurt om han kunne forklare meg måten han tenkte på i denne saken. Jeg ville gjort det helt klart at om jeg så dette en gang til, ville jeg sende han til behandling. Tanken på at min mann ville gjøre noe slikt er helt utopisk, vi har ikke pornofilm i huset engang.
Blåmandag¤ Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde ikke tatt det så pent, nei.
tante grusom master of law Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Er det noen mann som har gjort dette, eller er det et generelt spørsmål? Håper virkelig at ingen er så dum og respektløs overfor barna sine! Fyttirakkern!
LilleTrilleMille Skrevet 3. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2008 Min mann har gjort dette. Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal takle situasjonen. Min første reaksjon var at jeg ville kaste han på dør. Jeg ble kvalm og helt i sjokk. Jeg føler det er på grensen til overgrep. Jeg så det ikke selv, men datteren min fortalte meg hva pappa hadde sett på dataen. Så jeg sjekket loggen og fikk bekreftet tidspunktet datteren min sa han hadde sett på dette. Jeg tok det opp med han på kvelden når barna sov og han innrømmet det. Han er den siste personen jeg skulle tro ville gjøre noe slikt. Han sier at han ikke tenkte seg om og trodde ungene ikke så det, de så tegnefilm på tv. Jenta hadde fått med seg detaljer på pornofilmen. Jeg vet enda ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg blir helt dårlig bare av å tenke på det. Ville bare høre om det er jeg som overreagerer. Vi har et bra ekteskap, han er en bra mann og god far.Det er bare det at han ikke alltid ser konsekvensene av det han gjør. Jeg vet ikke om jeg kommer over dette sjokket eller hva jeg skal gjøre.
Monajenten Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Huff, stakkars deg, det må være en forferdelig vanskelig situasjon å havne i. Det er vanskelig å si eksakt hva man ville gjort/bør gjøre før man er der selv, men ser for meg at f.eks. sexbiten i forholdet hadde fått seg en kraftig knekk. For ikke å snakke om tillit:-s Sender deg en stor klem. Håper dere klarer å finne ut av det. Ting er ikke alltid så svart/hvitt som man tenker når man ikke er i situasjonen selv.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 fytti hælvete, jeg hadde kasta han på dør uansett god ektemann og far...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 send han til samtale hos psykolog, og til avvenning. han må jo ha et grusomt stort pornobehov for å gjøre det!!!
Gullik Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 Hva med å tro på gubben, som sier at han ikke tenkte seg om. Teit å se porno m barna i samme rom, men det er vel ikke skilsmisse grunn. D er nok ikke siste gang han ser porno, men passer nok på heretter.
LilleTrilleMille Skrevet 3. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2008 Det er det jeg prøver på, jeg tror han. Problemet er bare at jeg klarer ikke slappe av med tanken, jeg synes det er så ekkelt. Vil ikke at mine barn skal bli utsatt for slike ting. Jeg har forandret syn på han etter dette, håper bare det går over med tiden . Hvis ikke vil nok ekteskapet få seg en knekk, jeg klarer ikke tanken på å være nær han nå.
flashdancepants Skrevet 3. november 2008 #17 Skrevet 3. november 2008 Da hadde jeg sagt "H, you got some 'splainin' to do!" Nei, da hadde jeg nok blitt overraska, på den negative måten.
Gjest Siklerotte Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde i hvert fall ikke overdrevet som de hysteriske damene over her - det er da vel for faen ikke overgrep? Og ingen omsorgsrett? Hahha, herrefred. Det var ingen lyd på og om barna ikke hadde lagt merke til det så hadde jeg ikke giddet å bry meg videre, hadde kanskje kommet med en kommentar om at det kunne la seg vente til senere en gang (nå er jeg ingen fan av porno forsåvidt, men folk får da gjøre som de vil...) Tror neppe barna tar enorm skade av at far så på porno i samme rom som de lekte, tror nok de skal overleve det.
blåbæret Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 Han så på dataen og tenkte seg ikke om. Tviler på at han gjør det igjen. Og jeg har faktisk gjort selv, riktignok litt ufrivvilig. Fikk en link på mail som viste seg å være porno. Ble sittende å se litt for jeg lurte på om det var noe mer siden teksten på mailen var morsom... Tror ikke gutta fikk det med seg og jeg tenkte ikke noe over det. Men ut fra reaksjonene her får jeg pakke bagen og be mannen min ta ut skilsmisse....
Gjest Skrevet 3. november 2008 #20 Skrevet 3. november 2008 Må si meg enig med Siklerotte. Hadde blitt litt paff, og bedt ham vente til ungene var i seng neste gang (eller i hvertfall tatt det en dag ungene lekte ute). Nå er vel jeg kanskje litt liberal i synet på porno, og hadde ikke tatt på veg om gubben likte slikt. Og så lenge ungene verken så eller hørte noe tar de jo ikke skade av det. Men som sagt, jeg hadde bedt ham om å vente til han var alene neste gang.
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. november 2008 #21 Skrevet 3. november 2008 Enig med Siklerotte, for en gangs skyld.
Tarantellamora Skrevet 3. november 2008 #23 Skrevet 3. november 2008 Eeeh, JA, jeg hadde blitt dritforbanna og kjeftet og smelt og sagt at dette er siste gang det skjer.. Sikkert sagt at han var syk i huet som gjorde dette og mange andre mindre koselige gloser... Men å ta ut skilsmisse av den grunn??? Er det rart det er mange som går fra hverandre, sier bare jeg... Mange av dere hadde jo kastet mannen på hode og ræva av mye rart.. Alle kan drite seg ut... Jeg hadde ALDRI tolerert at mannen så porno foran barna, men han var jo lei seg. Han hadde ikke tenkt seg om. Det går faktisk an... IOg så tror jeg at jeg hadde satt meg ned og pratet skikkelig med datteren min som hadde fått dette med seg... Eller det kan han gjøre...
Norwegian by injection Skrevet 3. november 2008 #24 Skrevet 3. november 2008 Det står ikke hvor gamle barna er?
Norwegian by injection Skrevet 3. november 2008 #25 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde blitt sur uansett... men om ungene var store nok til å skjønne hva porno er hadde jeg virkelig blitt redd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå