UpsyDaisy Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har en bekjent/venninne som jeg treffer en skjelden gang. Det er alltid jeg som tar initiativet.... -burde jeg ta dette som et hint?
HTC Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Umulig å si, det kan være en million grunner til at det har blitt slik det er. Jeg ville snakket med henne og kjent så på magefølelsen min.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Det kommer an på om hun er den naturlig litt fjerne surrebærta som aldri får ut fingeren - eller om hun er Miss Effektiv, som makter å orge alt annet... Eller det kan være en million andre forklaringer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå