Gå til innhold

Burde jeg bare ta hintet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent/venninne som jeg treffer en skjelden gang. Det er alltid jeg som tar initiativet.... -burde jeg ta dette som et hint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si, det kan være en million grunner til at det har blitt slik det er. Jeg ville snakket med henne og kjent så på magefølelsen min.

Skrevet

Det kommer an på om hun er den naturlig litt fjerne surrebærta som aldri får ut fingeren - eller om hun er Miss Effektiv, som makter å orge alt annet...

Eller det kan være en million andre forklaringer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...