Gå til innhold

Det var vist vannkopper likevel :-D


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Så da er vi igrunn godt fornøyd! Utrolig greit å bli ferdig med det først som sist, må innrømme at vi håper litt på at Håvard blir smittet også!

 

Magnus er i god form, og både legen og vi synes det hadde vært greit å sende han i barnehage, men der er rettningslinjene sånn at blemmene skal være tørket inn. Skjønner det, men samtidig så er dette noe alle barn kommer til å få, så hvorfor ikke la de smitte hverandre når det går? menmen, vi får en koselig uke hjemme nå da :-) Er meldt bra vær, så har tenkt å ha en bydag iallefall. Blir kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo veldig greit å ha hatt ja.

 

De to eldste mine har hatt. Emma hadde først og gubben dro til apoteket i byen for å kjøpe hvit vask. Han fikk en flaske og reiste hjem igjen. Det er ca 25 min en vei. Vel hjemme hadde vi det på alle vannkommene til jentungen. Hun sa det svidde litt når vi hadde det på og jeg stusset litt på det. Men hun har alltid vært litt dramatisk av seg så det er ikke alltid like lett å vite. Om natta sov h osom en stein og dagen etterpå var alle vannkoppene tørket inn. Da jeg sjekket flasken så var det slettes ikke hvit vask, hvit - noe helt annet..... Effektivt var det jo, men kanskje ikke helt å anbefale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit da! Her hadde vi en runde med hånd fot og munnsyken for et par uker siden. Jenta vår hadde veldig vondt i munnen - klarte ikke spise skikkelig eller sutte på smokken. Det var ganske slitsomt egentlig. Men det går jo over da....

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...