Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 for lillesøster:-) Her har vi akkurat skyllet ut hårfargen til femtenåringen og nå er vi spent på resultatet:-) Selv om mamman har safet fullt ut i dag. Glemmer nemlig ikke den gangen hun kom hjem fra frisøren med brunt hår!!! For en som er naturlig blond så er det sjelden vellykket....og jeg begynte å grine av fortvilelse.......vi inngikk kompromiss....hun fikk ha det mørke i to måneder og så var det back to basic......og slitt hår som trengte ny runde hos frisøren. Det ble jammen en dyr fornøyelse. Så nå gjør vi det hjemme på badet. Blir fint og er rimelig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Og de små lærer av de store:-DD Så nå kommer snart litt Rosa med sort hår ha ha ha ha..... Nei da, hårfarging uten de helt store endringene er ikke noe problem hjemme:-) Og skulle du trenge hjelp en gang, så er jeg jo i nærheten og kan et par triks;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Takk for det:-) Resultatet ble flott det:-) Tok en askevariant av det blonde, så slapp vi orange/gult, noe hun alikevel mener det ble, men det gjorde ikke det altså! Jeg farger stort sett hjemme jeg. For hver gang jeg gjør det hos frisør så er det akkurat som om fargen sklir ut av håret mitt.....rett og slett vaskes bort....og frisørene aner ikke hvorfor det skjer. Så da blir det hjemmevarianten, for den sitter iallefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå