jordbær mathilda Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Det er ihvertfall 2-3 ganger i uka. Hva kan det være som er galt? Jeg lurte på om hun kanskje drakk litt lite i løpet av dagen,men hun påstår at hun drikker nok. Og er det greit å gi henne paracet et par ganger i uka?
Sivalur Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hva spiser hun? Aspartam kan gi hodepine for mange, og i disse dager er det aspartam i veldig mye rart.. dessverre.
jordbær mathilda Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Å ja,det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt!! Skal få bestilt time hos en optiker! Tusen takk for svar!
jordbær mathilda Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Gud hjelpe,jeg vet ikke hva det er engang jeg.... Hvordan finne ut av det da?
Sivalur Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Det er et søtningsstoff som er i f.eks. lightbrus. Pleier alltid stå på innholdsfortegnelsen. Finnes i mange typer 'lettmat', bla. også yoghurt, så sjekk innholdsfortegnelsen. Men i utgangspunktet er jeg enig med hun over, er nok et mye bedre tips å sjekke synet..
Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Man burde ikke spise paracet flere ganger i uka over tid. Jeg ville gått til en lege og fått det sjekka. Kanhende flere på samme skole har problemet? (jeg tenker; dårlig inneklima eller lignende) Kanskje hun trenger lesebriller? Mange mulige løsninger her:)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 tror du skal ta han med til en optiker, tror han trenger briller. Føler veldig det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå