blond Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har alltid skrevet brev, men de senere årene har til og med jeg brukt data og mail mer enn penn og papir. Kreativiteten dør når det blir for mye data så jeg liker best penn og papir selv om det går mye raskere å skrive på et tastatur.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Nei, nå for øyeblikket har jeg verken mail eller brevvenner.. Stort sett blir det til at jeg sender ei mld eller ringer folk. Men det er kjempe koselig å få et brev i postkassa.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Nei, har ingen brevvenner, og har heller ikke så mange mail venner...Syns det er koselig å få brev i posten, men kan vel ikke regne med å få noen når jeg ikke skriver noen selv...hehe:))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Nei, jeg har ingen nå, hadde 3-4 da jeg var mindre, og har fortsatt kontakt med flere av disse, men ikke brev/mail. Har ei venninne som er/var flink å skrive kort som jeg får/fikk, men jeg kan vel ikke forvente å få så mange mer, for hun får jo aldri tilbake noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå