Gå til innhold

Har litt lyst¨å innvitere svigers......

Anbefalte innlegg

Skrevet

på julaften, samtidig som mine foreldre kommer! Blir det litt rart? De møtes jo noen ganger i løpet av året så de kjenner jo hverandre litt!

Vi skulle egentli være hos dem julaften, men av forskjellige grunner skal vi være hjemme, og familien min kommer hit. Å har da en drøm om orntli familiejul! :) Men er litt redd det kan bli rart? Hva tror dere?

I mitt hode høres det veldi koseligt ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de kommer overens så hvorfor ikke?!

Her er de samlet første juledag, vi blir noen og 30 med både hans og mine nærmeste...

Skrevet

Det er du som kjenner svigers og foreldre best, så om du ikke føler at det skurrer noen plass så ville jeg invitert dem. :-)

Skrevet

vi kommer til å gjøre dette neste jul :) håper jeg.

Vi kommer da til å be de nærmeste vi pleier å feire jul med når vi er hos mamma eller svigers. Får håpe vi får plass!! har alltid hatt lyst å ha en skikkelig familiejul med alle besteforeldrene til barna på plass :)

Skrevet

Jeg har hatt det flere ganger. Ikke noe problem her ihvertfall!

Jeg foretrekker å feire jul hjemme, så alle som vil får komme å feire jul sammen med oss!

Skrevet

kan jeg spørre om hvorda dere organiserer en julekveld for så mange? :)

skal du lage all maten? Hva med plass til alle i stua ved julegaver osv?

Vi kommr til å bli 14-15 stk neste år og jeg lurer på å høre med svigermor (hun bor i nabohuset) om hun vil hjelpe til med middagen :)

Skrevet

Ja, de tenkte jeg og, vi gjorde det når vi var små! Å jeg har veldig gode juleminner ut av det! Så mine foreldre synste det var helt greit!

Nei jeg tror jeg kommer til å gjøre det! Er så koselig å ha alle nærmeste rundt seg en sånn dag!

Skrevet

Syns det høres fint ut! Vi skal ha julaften med svigers og deler av min familie.

Skrevet

Jeg får god hjelp til midagen av min bror! Siden jeg er rimelig høygravid på det tidspunktet også! :) Ellers har vi god plass! Eneste problemet vi får er kjølelagring.....

Skrevet

Vi var sammen alle sammen i fjor, og det gikk kjempefint:-) Storkosa oss hele gjengen.

Det var svigermor sitt forslag, og svigermor er sånn som virkelig lager jul. Hun er veldig "julete":-) Det er så utrolig koselig å feire jul der. Hun lager til og med pinnekjøttet selv, hun. Altså kjøper en sau, og fikser resten selv:-) Jeg satte veldig pris på at hun inviterte foreldrene mine, og mamma og pappa snakker masse om den julen ennå.

Så det var i hvert fall en super løsning i vår familie, og ser ingen grunn til at dere ikke kan gjøre det samme:-)

Skrevet

Vi gjør gjerne det. Moro for barna.

Skrevet

Vi hadde både mamma og stepappa + svigermor og svoger her en jul.... håper virkelog vi kan gjenta det en gang for det var så veldig koselig!!!! Men her vi bor nå blir det egentlig litt trangt!!! Så det kan ikke bli før vi flytter i såfall....

Skrevet

Klart det er greit, kjempekos!

Pass bare på at du respekterer andres meninger. Spør forsiktig om dette er noe for de involverte parter, er det ok så er jo dette supert. Om noen av de ikke har så lyst, bør du respektere dette uten å bli veldig såret. Noen liker å feire jul i ro og mak og synes stor fellesjul ikke blir noe hyggelig.

Spør, godta uten å bli veldig sår om noen ikke er helt tent på ideen, og nyt julen.

håper det blir som du ønsker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...