Gå til innhold

Jeg har fått time til overtidskontroll (",) Veldig glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av dem som er VELDIG redd for å gå noe særlig over termin, tror selv mensterminen er den riktige, og den var for 6 dager siden. UL termin idag. Heldigvis har jeg en forståelsesfull jm, som har kontaktet sykehuset og ordnet time til meg på torsdag (",) Blir jo som en kontroll 9 dager over "min" termin og 3 dager over ul termin.

Så utrolig godt å bli tatt på alvor og vite at jeg nå kan slappe helt av og nytre de siste dagene, uten å være redd for både babyen og for ikke å bli tatt seriøst.

(";)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:) Det er godt å høre at jordmora holdt det hun lovte:) Nå er det ikke lenge igjen før du har lillejenta di i armene dine:)

Jeg har fått pratet med legen min også, og blitt lovet at hun skal henvise meg til sykehuset igjen når det nærmer seg ul-termin, evt. til en privat ultralyd... Så nå bare koser jeg meg jeg også:) Gleder meg veldig til hun kommer, men håper at hun venter hvertfall en uke - så jeg får nyte permisjonen litt før hun kommer:) Har satt i gang et lite oppussingsprosjekt hjemme, og baker og vasker litt om dagen - godt å ha noe å gjøre, men godt å ha fri fra jobb:)

Lykke til babyfrøken - nå er du snart i mål:)

Skrevet

Så bra!! Nå ble jeg glad (",)

Kos deg masse med permisjon og energi på topp ;o) Jeg hadde en sånn runde du har nå for noen uker siden, men nå orker jeg nesten ingenting lenger, hehe, trasker en liten tur hver dag, ellers blir det mye sofa og bok ;o) Nå er jeg såååååå klar for å bytte ut bok med baby altså!! (",)

Vi oppdateres, Ina! Masse lykke til så lenge!

(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...